Diagnozowanie problemów związanych ze świadczonymi przez Operatora usługami:
dostępu do Internetu
telewizji cyfrowej
telefonii stacjonarnej
Wsparcie infolinii technicznej
Przygotowanie i konfiguracja urządzeń abonenckich
Bieżąca współpraca z serwisem technicznym oraz brygadami monterskimi
Budowanie trwałych relacji z Klientami
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Oczekujemy:
Podstawowej wiedzy w zakresie obsługi systemów operacyjnych Windows, Android
Umiejętności sprawdzenia adresacji IP i rozróżnienia adresacji prywatnej i publicznej
Umiejętności sprawdzenia i konfiguracji połączeń WiFi
Umiejętności diagnozy problemów z połączeniami sieciowymi
Znajomość zasad funkcjonowania sieci bezprzewodowych w paśmie 2,4GHz i 5GHz
Podstawej znajomości obsługi programów biurowych MS Office lub ich odpowiedników
Silnej motywacji do pracy i konsekwencji w dążeniu do realizacji celów
Mile widziane
Wiedza z zakresu sieci HFC, Docsis, LAN
Doświadczenie w pracy z klientem
Oferujemy
Umowę zlecenie lub B2B
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
Możliwość uzyskania karty Benefit
Prosimy dopisz nam na CV
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182 , ze zm.)”.